May 21, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/corsicabikes.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
الرئيس الصيني شي جينبينغ  ووزير الخارجية الأميركي أنتوني بلينكن (فرانس برس)

امریکی وزیر خارجہ انٹونی بلنکن نے کہا کہ انہوں نے آئندہ امریکی صدارتی انتخابات میں چین کی طرف سے اثر انداز ہونے اور مداخلت کی کوششوں کے ثبوت دیکھے ہیں۔

بلنکن جنہوں نے چین کا تین روزہ دورہ کیا۔ انہوں نے امریکی سی این این انٹرنیشنل کو اس دورے کے بارے میں بتایا۔ بلنکن نے اس بات پر زور دیا کہ انتخابات میں چین کی مداخلت ناقابل قبول ہے اور وہ اس کا بغور جائزہ لے رہے ہیں.

انہوں نے کہا کہ وہ ان شعبوں پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں جہاں وہ چین کے ساتھ تعاون کرنے کے لیے کام کرتے ہیں، بلنکن نے کہا کہ دونوں ممالک اپنے اختلافات کے بارے میں انتہائی واضح رہے ہیں اور یہ موجودہ مقابلے کو تنازعات میں تبدیل ہونے سے روکنے کے لیے بہت ضروری ہے۔Play Video

بلنکن نے یہ بھی کہا کہ انہوں نے چینی وزیر خارجہ وانگ یی اور چینی صدر شی جن پنگ دونوں کو یہ پیغام پہنچایا کہ امریکی صدر جو بائیڈن انتظامیہ کو روس کی دفاعی صنعت کے لیے چینی حمایت پر تشویش ہے اور اگر یہ حمایت جاری رہی تو امریکہ پابندیاں عائد کر دے گا۔

انہوں نے کہا کہ چینی مذاکرات کاروں نے اس بات کو قبول نہیں کیا کہ روس کی حمایت نے یوکرین کی جنگ میں کردار ادا کیا، بلنکن نے کہا کہ چینی فریق نے اس حمایت کو روس کے ساتھ تجارت قرار دیا اور دفاع کیا کہ ماسکو کی کامیابی اس پر منحصر نہیں ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *