May 26, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/corsicabikes.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
بھارت میں صرف چار ماہ کا بچہ کروڑ پتی بن گیا۔

بھارت میں صرف چار ماہ کا بچہ کروڑ پتی بن گیا۔ بھارتی میڈیا کے مطابق چار ماہ کا بچہ 240 کروڑ روپے کے ساتھ ملکی تاریخ کا سب سے کم عمر کروڑپتی بن گیا ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق انفوسس کے بانی این آر نارائن مورتی نے اپنے چار ماہ کے پوتے ایکا گرہ روہن مورتی کو 240 کروڑ روپے کے انفوسس حصص تحفے میں دیے ہیں۔

اس سے ہندوستان کے سب سے کم عمر کروڑ پتی بننے کا اعزاز ایکا گرہ روہن مورتی کے نام ہو جائے گا۔

ایکاگرہ کے پاس اب 15,00,000 حصص ہیں جو کہ Infosys میں 0.04 فیصد حصص کے برابر ہیں جو کہ ہندوستان کی دوسری سب سے بڑی انفارمیشن ٹیکنالوجی سروسز کمپنی کے برابر (BSE کے ساتھ فائلنگ کے مطابق) ہے۔

ایکا گرہ روہن مورتی نارائن مورتی اور سودھا مورتی کے بیٹے ہیں، روہن مورتی نے بیوی اپرنا کرشنن کے ساتھ نومبر 2023 میں اپنے بچے کی آمد کا اعلان کیا تھا۔

روہن مورتی اور بہو اپرنا کرشنن اور نارائن مورتی نے سنسکرت کے لفظ اٹوٹ میڈیٹیشن سے متاثر ہو کر اپنے پوتے کا نام ایکاگرہ رکھا۔

نارائن مورتی نے 1981 میں انفوسس کی بنیاد رکھی۔ تب سے لے کر 2002 تک وہ کمپنی کے سی ای او رہے۔ اس کے بعد وہ 2002 سے 2006 تک بورڈ کے چیئرمین رہے۔

اگست 2011 میں، مورتی چیئرمین ایمریٹس کے عنوان کے ساتھ کمپنی سے ریٹائر ہوئے تاہم، ایک بار پھر وہ 2013 میں ایگزیکٹو چیئرمین کے طور پر کمپنی میں واپس آئے۔ اس دوران ان کا بیٹا روہن مورتی ان کے ایگزیکٹو اسسٹنٹ کے طور پر کام کر رہا تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *