May 27, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/corsicabikes.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253

حوثی فوج کے ترجمان یحییٰ سریع نے تصدیق کی کہ نیوی نے دو امریکی بحری جہازوں پر متعدد میزائل داغے

THUMBNAIL_ البحرية الأميركية تضبط أسلحة مهربة بخليج عدن، والشرعية تتهم إيران بإرسالها للحوثيين

حوثی ملیشیا نے پیر کی شام اعلان کیا کہ اس نے خلیج عدن میں دو امریکی بحری جہازوں کو نشانہ بنایا ہے۔ بحیرہ احمر اور خلیج عدن میں حوثیوں کے حملوں کی وجہ سے خطے میں پیدا ہونے والی کشیدگی کے دوران یہ تازہ ترین کاروائی ہے۔

حوثی باغیوں کے فوجی ترجمان یحییٰ سریع نے ایک بیان میں کہا کہ ان کے گروپ نے دو کوالیٹیٹیو فوجی آپریشن کیے جن میں انھوں نے خلیج عدن میں دو امریکی بحری جہازوں کو نشانہ بنایا۔

انہوں نے مزید کہا کہ پہلا جہاز جس کو نشانہ بنایا گیا وہ “سی چیمپیئن” تھا اور دوسرا “نیویس فورٹونا” تھا، بحریہ نے متعدد میزائل فائر کیے۔

انہوں نے بتایا کہ گذشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران گروپ کی کارروائیوں کی تعداد 4 تک پہنچ گئی ہے۔ پہلے ایک برطانوی بحری جہاز کو نشانہ بنایا گیا جس کے نتیجے میں وہ مکمل طور پر ڈوب گیا اور دوسری کارروائی میں الحدیدہ گورنری کی فضائی حدود میں امریکی ڈرون کو نشانہ بنایا گیا۔ یہ دو امریکی جہازوں کو نشانہ بنانے کے علاوہ ہے۔

انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ ان کا گروپ بحیرہ احمر اور بحیرہ عرب میں مزید فوجی اقدامات جاری رکھے گا، جب تک فلسطین پر جارحیت بند نہیں ہوتی اور غزہ کی پٹی میں فلسطینی عوام پر محاصرہ ختم نہیں کیا جاتا۔

پیر کی شام حوثی ٹیلی ویژن نے اطلاع دی کہ امریکی اور برطانوی طیاروں نے مغربی یمن کے الحدیدہ گورنری کے علاقوں کو نشانہ بنایا۔

المسیرہ ٹی وی کا کہنا ہے کہ دو حملوں میں سے ایک نے الجبانہ کے علاقے میں بمباری کی، جب کہ دوسرے نے الضحی ضلع میں ایک کھیت کو نشانہ بنایا۔

قبل ازیں، حوثی میڈیا نے پیر کے روز اطلاع دی تھی کہ ایک امریکی-برطانوی حملے میں مغربی یمن میں الحدیدہ گورنری میں الجبانہ کے علاقے کو نشانہ بنایا گیا۔

امریکہ اور برطانیہ یمن میں حوثیوں کے ٹھکانوں پر براہ راست بار بار حملے کرتے ہیں جس کا مقصد اس گروپ کی بحیرہ احمر میں چہازرانی اور عالمی تجارت کو نقصان پہنچانے کی صلاحیت میں خلل ڈالنا اور کمزور کرنا ہے۔

7 اکتوبر کو غزہ کی پٹی میں اسرائیلی جنگ کے جواب میں حوثی گذشتہ نومبر سے بحیرہ احمر اور بحیرہ عرب میں بحری جہازوں پر حملے کر رہے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *