May 23, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/corsicabikes.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
Saudi Arabia’s NEOM has unveiled its latest addition to the Kingdom’s $500 billion mega business and tourism project this year; the exclusive wellness retreat ‘Elanan’.

سعودی عرب کے نیوم نے اس سال مملکت کے 500 بلین ڈالر کے میگا کاروباری اور سیاحتی منصوبے میں اپنے نویں نئے اضافے کی نقاب کشائی کی ہے: خصوصی گوشۂ خاموش ‘الانان’۔

خلیجِ عقبہ کی ساحلی پٹی پر واقع الانان ایک “منفرد قدرتی سیرگاہ” کے وسط میں واقع ہوگا اور اس میں انفرادی ضروریات کے مطابق بنائے گئے 80 کمرے اور سویٹس ہوں گے۔

نیوم نے ایک بیان میں کہا، “الانان ایک پرتعیش ماحول میں نئی ٹیکنالوجیز کو کامل طریقے سے ملاتے ہوئے تندرستی کے لیے ایک جدید نقطۂ نظر اختیار کرتا ہے جو آرام اور غور و خوض کو فروغ دیتا ہے۔ خصوصی سہولیات مہمانوں کو سکون و راحت، آرام اور تازہ دم ہونے کے لیے بہت سے اختیارات فراہم کرتی ہیں۔”

“ڈیزائن کی انتہائی جدید تکنیکوں کا استعمال کرتے ہوئے یہ پیچیدہ مجسمے تخلیق کرتا ہے جو ارد گرد کے قدرتی حسن میں نزاکت سے گھل مل جاتے ہیں۔ یہ عصری جمالیات پر فخر کرتا ہے لیکن ممتاز عناصر کی فطرت کے ساتھ ہم آہنگی برقرار رکھتا ہے جس سے سب کے لطف اندوز ہونے کے لیے ایک منفرد تعمیراتی تجربہ پیدا ہوتا ہے۔”

مہمان بڑے پلازوں کو تلاش، خصوصی نجی کھانے سے لطف اندوز، سورج کے باغ میں آرام یا آبزرویشن ٹاور کے اوپر سے نظاروں سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

نیوم کا تازہ ترین اثاثہ الانان جس کا اعلان ہونا ہے، خلیج عقبہ کے اندر پائیدار سیاحتی مقامات کی ایک بڑی تعداد میں شامل ہو گیا ہے۔

نیوم کے سیاحتی مقامات میں شامل ہیں: جانوروں اور جنگلی حیات سے بھری ایک بحال شدہ پناہ گاہ کے درمیان ایک نئی عظیم پرتعیش سیرگاہ زردون، ایک جنتی گوشۂ خاموش زینور، پہاڑی سیرگاہ ایکولم، خصوصی ‘سیاحتی فرار’ سیرانا، نیا پائیدار سیاحتی مقام لیجا، ایپی کون – جس میں ساحلی رہائشی ولاز، ہوٹل اور پرتعیش سیرگاہ شامل ہوں گے، اوتامو – فنون و تفریح کے لیے ایک نئی منزل جس کا مقصد دنیا کے سب سے بڑے فنکاروں کی پرفارمنس کی میزبانی کرنا ہے اور ایک انتہائی جدید فعال طرزِ زندگی کی کمیونٹی نورلانا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *